Not known Factual Statements About خرید آپارتمان در ایوب سلطان استانبول

Wiki Article

منطقه ایوب سلطان برای کسانی که دنبال خرید مسکن یا سکونت در فضایی مالامال از میراث، اصالت دینی و آیین نورانی اسلام هستند، به ویژه کسانی که از خارج ترکیه به این کشور وارد می شوند، فرصتی بی نظیر محسوب می شود؛ زیرا در این منطقه می توانند به مزایایی دست یابند که در مناطق دیگر ترکیه وجود ندارد. مزیت اول قرار گرفتن این منطقه در مرکز شهر استانبول و مجاورت آن با برجسته ترین مناطق توریستی و فرهنگی استانبول همچون فاتح، سلطان احمد و خیابان مشهور استقلال است.

باکیرکوی در سمت اروپایی، در ساحل دریای مرمره واقع شده است و به دلیل زندگی روزمره مدرن و پر جنب و جوش، بازارها، فعالیت های فرهنگی و هنری، زندگی شبانه، مراکز خرید، تفریحات کنار دریا و رستوران ها و مراکز خرید خوب مشهور است.

مانند تمام پروژه های دیگر در استانبول، این پروژه نیز به دلیل موقعیت عالی خود در مرکز بخش اروپایی مشهور است. اما اگر به اطلاعات بیشتری نیاز دارید تا بپذیرید این پروژه یکی از بهترین خانه های فروش در استانبول را پیشنهاد میکند، با ویژگی های اصلی این خانه های مدرن بیشتر آشنا شوید.

ببک یک محله ساحلی جذاب و شیک در منطقه بشیکتاش و در واقع گرانترین نقطه ی ترکیه هم محسوب می شود که در کنارتنگه ی بوسفور در بخش اروپایی استانبول قرار گرفته است.

ایوپ با مکان های تاریخی همچون مسجد جامع ایوپ سولطان و زیبایی های طبیعی مانند دریاچه گوک ترک و تپه پییر لوتی شهرت دارد.

محله ایوب سلطان یا ایوپ سلطان یکی از محلات شهر استانبول است که هر ساله تعداد زیادی از افراد به سرمایه‌گذاری از طریق خرید ملک در ترکیه جذب می‌کند.

این دانشگاه یکی از برترین دانشگاهها ست که علاوه بر تدریس عالی که در این دانشگاه انجام می شود به پرورش و شکوفایی استعدادها نیز توجه خاصی میشود.

درویش: برخی شایعات برای خارجی‌های پرسپولیس خنده‌دار است/ پیگیر اردوی خارجی هستیم

بالاخره مبلغ نهایی حقوق کارمندان اعلام شد / حداقل کف حقوق چقدر؟

به همین دلیل بسیاری از مردم جهان از جمله ایرانیان به خرید ملک در ایوب سلطان علاقه‌مند هستند.

عملکرد خیره کننده‌ی شاه ماهی پرسپولیس مقابل ستاره های اروپایی! + سند

بعد از اینکه با تله کابین بر فراز تپه « پیر لوتی» رسیدید، در آنجا کافه هایی برای نوشیدن چایی و قهوه در قیمت آپارتمان ایوب سلطان استانبول کنار اعضای خانواده و همچنین بازارچه هایی برای خرید هدایا و سوغاتی برای شما تدارک دیده شده است. با این تفریح منحصر به فرد می توانید در بهترین و مشهورترین کافه ترکیه بر فراز تپه پیرلوتی چای ترکی نوش جان کنید و نظاره گر زیبایی های وصف ناپذیر استانبول باشید و از چشم اندازهای منحصر به فرد منطقه به خلیج شاخ طلایی و گرفتن عکسهای یادگاری نهایت لذت را ببرید. گردشگران بر فراز این تپه رمانتیک خرید خانه در محله ایوب سلطان استانبول می توانند با استفاده از دوربین های ثابت و با کیفیت عالی، برجسته ترین آثار استانبول، همچون برج گالاتا، مسجد سلطان احمد، ایا صوفیا، پل خلیج و مسجد ایوب سلطان را مشاهده کنند.

طراحی سایت توسط ریکان تک

اگر نیاز به توضیحات بیشتر یا راهنمایی دقیق تری در مورد هر کدام از املاک دارید، لطفا این فرم را پر کنید، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

Report this wiki page